duminică, 27 mai 2012

Ziua Eroilor


                 De Ziua Înălțării Domnului, când poporul român își comemorează eroii, ne-am reamintit momentele importante din istoria poporului nostru, am admirat, cu un grup de elevi, picturile lui Nicolae Grigorescu: ,,Atacul de la Smîrdan", „Dorobanțul”; am citit fragmente din faptele eroice ale soldaților români, am privit imagini evocatoare pe internet, am ascultat cântecele patriotice: ,, Treceți batalioane române Carpații ", ,,Drum bun ", ,,Pui de lei ".                 



                 Copiii au povestit , cu mândrie, despre bunicii sau străbunicii lor, care au luptat pe front, iar pentru vitejia și curajul lor au fost decorați. Din satul Bratca încă mai sunt în viață asemenea eroi: DOMOCOȘ  GHEORGHE ,  MATEAȘ ALEXANDRU, MANEA ȘTEFAN , CIUHANDRU VIOREL .



               Ne închinăm cu recunoștintă și pioșenie în fața celor care și-au jertfit viața pentru binele neamului românesc.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu