marți, 27 februarie 2018

"MUGURAŞII" HARNICI ŞI INSPIRAŢI






Cu mare nerăbdare  au aşteptat  micuţii şcolărei, revederea noastră, de vineri, la cercul de lectură. De data aceasta au  adus cu ei poveştile  vesele cu animăluţele lor, pufoase, blănoase, prietenoase, năzdravane, mai mari sau mai mici de cameră sau de curte şi, câte şi mai câte epitete   atribuite prietenoaselor  necuvântătoare  dar, iubitoare, jucăuşe,  pofticioase, lipicioase şi, foarte credincioase stăpânului ales, adică  lor, prichindeilor.
Am ascultat toate poveştile scrise, unele, cu mult umor şi am admirat, din nou, talentul lor ca desenatori. Cu toţii, i-am aplaudat, pe rând, frenetic, cu bucurie şi admiraţie. La final, am decis  că toate poveştile sunt frumoase şi cu toţii au fost premiaţi cu dulciuri şi cu un cadou simbolic: un creion şi un caiet, în care să-şi scrie viitoarele  lor aventuri  interesante, fantastice, trăite, visate sau imaginate.  Le-am urat mult succes la şcoală şi,  să nu uite să scrie  poveşti, ori de câte ori, Zâna Inspiraţie îi va vizita. Bref: "NULLA DIES SINE LINEA" 













Un comentariu:

  1. Trebuie să recunosc că am asteptat cu nerăbdare următorul episod din Cenaclul Mugurasii .M-am amuzat citind povestile copiilor despre Piciu,Mog ,Pufi etc.Cănd eram mică am avut si eu un căine pe nume Ursu.Mergeam cu el la sanie si ne jucam mult împreună.O astfel de metodă didactică prin care se stimuleaza creativitatea si găndirea e foarte apreciată pe la" casele mari " ale Învătămăntului asadar nu pot decăt să apreciez acest fapt.Vă doresc succes în continuare,multa sanătate si La multi ani tuturor doamnelor si domnisoarelor deoarece este luna lui Mărtisor.Cu drag Ani.

    RăspundețiȘtergere