joi, 1 februarie 2018

1 FEBRUARIE ZIUA INTERNAŢIONALĂ A CITITULUI ÎMPREUNĂ



Azi, 1 februarie, cu ocazia Zilei Internaţionale a  Cititului, i-am invitat la bibliotecă, la o lectură împreună, pe cei mai mici şcolari, dar mari iubitori ai cărţilor şi pasionaţi cititori, elevii clasei I.  D-na prof. Irina Negru le-a citit, expresiv dar şi cu umor, poezia lui George Coşbuc "Iarna pe uliţă". Copiii s-au simţit minunat, s-au bucurat că sunt împreună, au fost veseli şi fericiţi. Au citit şi ei un mic fragment din cartea aleasă, apoi am discutat despre importanţa lecturii, de ce trebuie să citească, de ce lectura unei cărţi să fie o pasiune şi o preocupare zilnică. La plecare, copiii mi-au promis că vor citi  şi acasă împreună cu părinţii, cu fraţii mai mari sau cu bunicii, dar, bucurându-se şi de scurta lor vacanţă, care începe mâine. Lectură plăcută, dragi copii şi vacanţă  frumoasă.






Un comentariu:

  1. Doamne dar frumosi mai sunteti.Aproape ca desprinsi dintr-un basm.Îmi amintesc si eu de poezia asta de cand eram mică.Era printre preferatele mele.Si era si un desen frumos ìn carte lănga poezie.Îmi amintesc cum stateam prin casa ,pe lănga sobă,afara era frig,ningea si viscolea zăpada si eu învatam poezia si desenam pe baba Iarna.Ce amintiri frumoase.Sper ca peste ani sa-si amintească si acesti copii de ora de lectură de la Biblioteca Bratca împreună cu dna Negru si dna Luminita Izdrăilă. Cu respect Ani.

    RăspundețiȘtergere