luni, 18 septembrie 2017

CARAVANA AGLT "POVEŞTI DE SUCCES" LA BRATCA



O întâlnire  plăcută, o revedere sentimentală  cu prieteni dragi: profesor  Monica Toderiţă – preşedinte AGLT, tânăra studentă Raluca  Mareş şi veteranul Isty  Hestefelean.
Baloanele  multicolore, benerele, posterele, tricourile aduse de oaspeţii noştri, super veseli şi simpatici, au împodobit biblioteca, au îmbogăţit-o, au transformat-o şi au înfrumuseţat-o ca pentru o zi specială .
Copiii sosiţi la activitate, cu veselia  lor molipsitoare, cu zâmbetele lor senine şi cu ochii inundaţi de candoarea vârstei, au sporit energia pozitivă , au adus cu ei căldura razelor de soare ale toamnei melancolice "zâna melopeelor". Tinerii voluntari: Andreea, Nina, Flaviu, Alexandra, întorşi de curând din tabăra de instruire  din Iaşi, au antrenat copiii la diferite jocuri, noi, interesante, captivante dar, mai ales,  vesele, pline de energie, solicitante, şi educative.
Am râs cu toţii copios, ne-am amuzat de situaţiile comice create, involuntar, de concurenţi sau de privitori, participând apoi, cu apetit sporit la festinul din final, cu dulciuri, cu fructe şi sucuri răcoritoare, din belşug.
Ca întotdeauna, la despărţirile de oamenii  dragi şi frumoşi, ne-am făcut, reciproc, promisiunea  ca vom păstra legătura, că le vom urmări, cu interes, traseul  prin ţară, la întâlnirile  cu ceilalţi  voluntari care iubesc şi practică  VOLUNTARIATUL cu pasiune şi dăruire. Ne-am îmbrăţişat şi le-am urat  drum bun şi mult succes în nobila lor muncă, frumoasă, interesantă, educativă, practicată cu fidelitate, cu  atâta perseverenţă, însufleţire, iubire, bucurie, altruism, dar mai ales, cu empatie cu tinerii frumoşi, talentaţi, curajoşi, veseli şi  dinamici,  din toate colţurile ţării, tineri inimoşi care îţi spun poveştile  de succes, cu speranţa vie că, alţi tineri, le vor urma exemplul şi vor intra în marea familie : AGLT.  







     


Un comentariu:

  1. Ce frumos!! Imi e dor de momentele in care am facut si eu parte din familia AGLT,clipe frumoase si experiente de neuitat.Ma bucur mult sa vad ca sunt tineri care sa duca grupul de voluntariat din Bratca mai departe,bineinteles indrumati de o persoana speciala si rabdatoare,doamna Luminita! Va imbratisez cu drag si va apreciez pentru tot ce faceti pentru comuna noastra! Florina M.

    RăspundețiȘtergere