sâmbătă, 23 septembrie 2017

ANIVERSARE



În iulie s-au împlinit cinci ani de când, în biblioteca Bratca a poposit îndrăgitul scriitor Radu Paraschivescu. Cu o parte din cititorii fideli, ne-am amintit acea zi, am recitit o parte din povestea  despre biblioteca  din Bratca,  din volumul" Căutătorii de poveşti",dar şi din celelalte volume  ale autorului, care au fost citite şi apreciate de tineri şi sunt citite în continuare.


cartea


articolul

cuvintele...

dedicaţie

viaţa adunată între file

amintiri într-o ramă
                dedicaţia.....
comoara din bibliotecă


colajul amintirilor

lansarea cărţii

Un comentariu:

  1. O descriere mai frumoasa si mai concludenta nici ca se putea '...minunea se afla aici printre carti si in sufletul tau '.Asa este Lumi doar ca nu toti au puterea sa vada sau sa recunoasca.De fapt nici nu mai ai nevoie.Daca un om asa de mare si de pregatit cum este scriitorul RADU PARASCHIVESCU a vazut, a apreciat si desccris aceste lucruri in cartea sa CAUTATORII DE POVESTI nu mai e necesar s-o spuna si altii.Am primit si am citit si eu aceasta carte de la la prietena mea Luminita Izdraila si am fost bucuroasa sa vad cit de apreciata ai fost de scriitorul Radu Paraschhivescu la vizita lui la Biblioteca Bratca intr-o zi torida de vara.Sa fii personaj intr-o carte nu e lucru putin.Mie mi-a placut tare mult faptul ca a spus in carte ca tu reprezinti 'far in toata regula pentru comunitate' si ca ai 'irisi in privire ' (florile tale preferate ) Cu drag prietena ta Ani Precup.

    RăspundețiȘtergere