joi, 22 martie 2018

GRUPA CERCULUI DE LECTURĂ "MUGURAŞII 2"


Cu   elevii cls. I care fac parte din Cercul de lectură "Muguraşii 2", m-am întâlnit în a 2-a vineri a lunii martie, o zi  de primăvara  mult dorită. Prichindeii  grupei nr.2 au sosit  cu bucurie, veselie şi buchetele de ghiocei şi albăstrele, iar eu      i-am aşteptat  tot cu dorinţa primăverii, imortalizată în aranjamente delicate, inspirate şi colorate  cu cele mai  frumoase flori ce au împrumutat culoarea de la soare: agriceii curajoşi; crenguţe  cu  flori aurii de corn, mâţişori gri, pătaţi cu alb imaculat şi de pe stânci, muşchiul verde al speranţei ca iarna va pleca de la noi cât mai curând. Pe mese le-am pregătit şi lor mica surpriza:  creioane şi caiete colorate  cu animăluţe pe coperţi.
Entuziasmaţi şi  dornici să începem activitatea  temerarii:  Gabriel, Florin, Bogdan,  Adela,  Lorena,  Gabriela, Simeon  şi Filip au povestit ce i-a impresionat din lectura cărţii şi au citit, fiecare, un fragment pentru a-mi dovedi, că doresc să-şi îmbunătăţească  modul de a citi şi înţelege conţinutul poveştii. I-am încurajat, pe fiecare în parte, lăudându-i pentru perseverenţă şi, apoi le-am citit o scurtă poveste din volumul "55 de POVEŞTI cu AVENTURI": "Aventura lui Edwin", îndemnându-i  să povestească şi ei sau să scrie, până la următoarea noastră întâlnire, o aventură  trăită sau imaginată. Pentru că, majoritatea doreau o nouă carte pentru acasă, i-am rugat  sa deseneze, un simbol al primăverii, în timp ce eu le ofeream, pe rând , o noua carte pentru a o savura acasă, pe îndelete, cu voce tare.
 Ne-am despărţit cu îmbrăţişări şi urări de succes amintindu-le, din nou  că: Cititul este cool.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu