duminică, 25 noiembrie 2012

POVESTEA S-A SCRIS


 
 

           Vă amintiți că, dupa vizita îndragitului autor RADU PARASCHIVESCU, scriam că, așteptam cu nerabdare povestea bibliotecii noastre și iată că povestea s-a scris.

            Luni, 19 -11-2012, am participat, în cadrul Bibliotecii Județene din Cluj Napoca, la lansarea primei cărți ,, Căutatorii de Povești ” dedicată bibliotecilor publice din România, carte ce conține povești scrise de IRINA PACURARIU, CĂTALIN ȘTEFANESCU, RADU PARASCHIVESCU și VLAD PETREANU.

            Tânarul DANIEL POP, Coordonator Regional Biblionet și gazdele bibliotecii ne-au întampinat cu căldură, iar atmosfera din bibliotecă era încarcată cu emoții intense de o frumusețe copleșitoare.

În ochii participanților citeam bucuria, mirarea, curiozitatea, fericirea, dar, mai ales blândețea, bunătatea. Această avalanșă de sentimente și multe altele trădau munca pe care o fac ( unii chiar de zeci de ani), cu dăruire, pasiune, generozitate, dar mai ales cu multă iubire.

              În calitate de personaj al poveștii ,,Tanti Lumi in ochii Lumii”, scrisa de prodigiosul scriitor RADU PARASCHIVESCU, mi-am exprimat emoția fericirea, bucuria, onoarea de a fi împreuna cu un numar atăt de mare de colegi bibliotecari, într-o locație specială, inundată de spiritualitate, de iubire tandră, de lumina revărsată din belsug. Eram în Paradis așa cum spune JORGE LUIS BORGES: ,, EU MI-AM IMAGINAT ÎNTOTDEAUNA PARADISUL SUB FORMA UNEI BIBLIOTECI ”.

               Când întâlneam privirile calde, senine ale colegilor mei, zâmbetul lor încurajator, aprobator, cuvintele curgeau de la sine, alimentate de emoția lăuntrică. Îi simțeam comunicând cu mine telepatic. Chiar și discursurile doamnei directoare SORINA STANCA și cel al autorului CĂTĂLIN ȘTEFANESCU parcă izvorau din sufletele și gândurile noastre.

                 Întâlnirea cu acești oameni minunați va rămâne gravată în sufletul meu pentru totdeauna. Cu această incarcatură emoțională copleșitoare, m-am reintors  acasă, conștientizând, nu pentru prima dată, adevarul incontestabil exprimat de PAULO COELHO în cartea sa ,,Alchimistul ": ,,ȘI CÂND TU VREI CEVA CU ADEVARAT, TOT UNIVERSUL CONSPIRĂ LA REALIZAREA DORINȚEI TALE”.
 
  (poze de la doamna directoare Stanca Sorina)

P.S. Cartea în format electronic se poate descărca gratuit de pe site www.cautatoriidepovesti.ro  Cartea sub forma tipărită a fost lanstă în cadrul Tărgului de carte „Gaudeamus”din București.


10 comentarii:

  1. Felicitari pentru poveste!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos articolul, deja l-am citit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am citit cu placere povestea cu ”Tanti Lumi”

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte foarte frumos articolul despre bibliotecara de la Bratca.

    RăspundețiȘtergere
  5. Este ultimul articol, dar parca este scris cel mai frumos.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu este o poveste ci chiar totul este real. Mare bogatie este pentru Bratca, doamna profesoara Luminita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt o eleva care a terminat in 2001
      Cine nu isi aduce aminte cu placere de domna profesoara de franceza. Multe, multe felicitari. A.T.

      Ștergere
  7. Lumi, e minunat ce s-a intamplat!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur nespus ca Universul a contemplat la implinirea dorintei tale Luminita.Deasemenea ma bucur si ma mindresc ca din tot judetul Bihor tu ai fost aleasa sa fii personajul cartii "Cautatorii de povesti" si ca ai fost asa de apreciata de oameni de cultura cum este si indagitul scriitor Radu Paraschivescu. D&A

    RăspundețiȘtergere